Podnikatel, který chce být úspěšný, potřebuje, aby se o něm dozvěděli přesně ti, kdo se mají teoreticky šanci stát jeho zákazníky. Potřebuje oslovit tu cílovou skupinu, jež mu může dát vydělat, jež bude přinejmenším teoreticky stát o jím nabízené služby. Jistě, není nezbytně na škodu, když se nějaká nabídka dostane i k dalším lidem, ale je to zbytečné, protože ti zavítají na podnikatelův web a pak ho zase zřejmě opustí, aniž by o zdejší nabídku stáli.
K tomu, aby byl osloven právě ten segment společnosti, jenž je pro konkrétního podnikatele žádoucí, je potřeba využít služeb, jež nabízí optimalizace pro internetové vyhledávače. Ta pomáhá se zviditelněním se všem, kdo o to stojí, a s její pomocí se může dosáhnout vysoké návštěvnosti webu i v globálním měřítku. Což je ale nejednou zbytečné, protože ne každý podnikatel může poskytovat svůj servis lidem z míst, jež jsou mu příliš vzdálená. A tak ten, kdo podniká třeba jenom v rámci naší metropole, udělá dobře, když se stane jeho pomocníkem SEO optimalizace Praha. Protože ta mu pomůže s tím, aby se zobrazoval přednostně obyvatelům Prahy, a to bez nutnosti dosahování stejných dokonalých výsledků i mimo ni.
Tato optimalizace je tak finančně výhodnější, než boj o přední příčky na celém světě, a hodí se každému, komu stačí právě jenom propagace v rámci Prahy. Tomu, kdo není uzpůsoben k tomu, aby vedl svůj byznys i na větší vzdálenosti. Někdo takový se dostane na přední příčky vyhledávání v našem hlavním městě a může být spokojen.
A ještě spokojenější může být, pokud mu navíc poskytne své služby i PPC reklama Praha. Což je typ reklamy, jenž se od jiných typů odlišuje právě tím, že se zde neplatí automaticky a nejednou i zcela zbytečně za pouhé zveřejnění nějakých inzerátů. Tady se platí provozovateli této reklamy pouze tehdy, když na ni někdo klikne, tedy když o to nabízené skutečně projeví zájem.
A zájem je prvním předpokladem podnikatelského úspěchu.